Marvel : Make your own Superhero

Έπεσα πάνω  σε αυτό το παιχνιδάκι  πρόσφατα όταν έψαχνα   στο site της Marvel, στο οποίο   ειναι ενσωματομένο και σας προτείνω να το τσεκάρετε. Αν και δεν είναι video game, είναι αρκετά ευχάριστο  να περνάς την ώρα σου  όταν είσαι μπροστά στον υπολογιστή και βαριέσαι, ειδικότερα όταν μπορείς να δημιουργήσεις ένα δικό σου Super Hero απο το μηδέν!! Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο - αυτό το τονίζω αλλά αξίζει γιατί έχει χαβαλέ. Διαλέγεις μια απο τις τρείς κατηγορίες σωματότυπου και το χτίζεις κομμάτι κομμάτι. 
 Μπορείς να επιλέξεις έτοιμα κομμάτια απο τους Iron man, Captain America, Spider Man κ.α όπως και να επιλέξεις να συνδιάσεις κομμάτια απο τις στόλες τους. Χέρια , πόδια, στήθος, κεφάλι και να  δημιουργήσεις πάρα πολλούς συνδιασμούς.   Χρωματίζεις, προσθέτεις αξεσουάρ και όπλα αν θές, επιλέγεις background και βουαλάαα , έχεις φτιάξει τον δικό σου Super Hero...Εγώ έχω γίνει Stan Lee μετά απο τόσους που έχω φτιάξει.....

Σας δείχνω και κάποιες φωτογραφίες απο ήρωες που έχουν δημιουργηθεί απο τον κόσμο και έχουν ανέβει στο Internet.. κάπου είχα σώσει και τις δικές μου δημιουργίες αλλά δεν μπορώ να τις βρώ....

 









Αν πιστεύετε πως μπορείτε να φτιάξετε καλύτερες εκδοχές Super ηρώων  μπείτε απο εδω   
στην  σελίδα του παιχνιδιού και καλές δημιουργίες να ευχηθώ. 

Υ.γ - Για να κατεβάσεις το ήρωα σου πρέπει πρώτα κάνεις save ... με 100 save στην χειρότερη λέω εγώ τώρα  την ημέρα,  νομίζω πως η Marvel έχει ένα πολύ καλό Database -tool για τους σεναριογράφους και τους σχεδιαστές της....  

1 σχόλιο: